21 Mayıs, 2009

bir kiz vardi ama adi neydi?

bizim zamanimizda genclik sporun kamplari olurdu, hala devam ediyor mu bilmiyorum. fiyati muhtemelen gidis donus yemek icmek sicmak dahil 10 gunlugune simdinin parasi ile 100 lira falandi. Ilk defa orta 1 e gecerken gitmistim ondan sonraki 3 sene de farkli kamplara katilmistim. 12- 16 yas arasindaki herkesi toplamislar, spor yaptiriyolar cevreyi gezdiriyolar, insanlari birbirleriyle kaynastiriyorlar falan. yaklasik 200 kisi kizli erkekli karisik kamplardi. simdi dusununce su anki turkiye de ulasilmasi zor birseymis gibi geliyor.

kamp icin ankara dan bir yaz gecesi yola ciktik ve bursa gemlik e ertesi gun oglene dogru varmistik. otobuste cogu kisi birbiriyle kaynasmaya calisiyor, herkes birbiriyle tanisiyordu. klasik ayni odada kalalim sacmaliklari baslamisti. Biz ankara dan bir otobus gelmistik ama diger illerden de gelenlerle bayagi buyuk bir grup oluvermistik. baslarda egitimcilerin disiplini saglamaya calismalari ve buna dayali hafif baskilar vardi. denize girme cikma saatleri, spor saatleri yemek saatleri vs derken 24 saat programli idi. ben yasca kamptaki en kucuk cocuk olmama ragmen boyum bir coklarindan uzundu. (ama 1.60 lik anneyle 1.80 i goremedik) ice kapanik ve utangac bir insan oldugum icin pek bir insanla konusmuyordum. ama bir iki arkadas edinmistim. diger herkes kiz pesinde kosarken ben sadece onlari izleyip helal cocuklara diyordum. Kampin ilk gunleri gectikten sonra bana da yanasan bir kiz olmustu. o da kizlar arasinda sanirim en kucuk olaniydi. kisa boylu kisa siyah dalgali sacli, siska diyebilecegimiz guzel gozlu bir kizdi. yani su anda benim ne zaman gorsem su kiz benim sevgilim olsun hayatimda bir daha baskasina bakarsam namerdim diyebilecegim tiplerden. ama o zamanlar cocuk oldugum ve begenilerim henuz olgunlasmamis oldugu icin populer olana, insanlar tarafindan guzel olarak kabul edilene yoneliyordum.

ben tabi ki kizlara hala acilamayan bu konuda kendine guveni hala oturmamis bir insan oldugum icin, o zamanlarda bu guzele acilamamistim. 10 gunluk kamp gayet zevkli gectigi icin de hicbir sekilde kafama takmiyordum. yalniz bu tatli kiz gelip benimle konusmus ve beni sahilde dolasmaya davet etmisti. Sahile indik ve yavas yavas yurumeye basladik. o kadar rahattik ki aramizdan bir yuk treni gececek mesafe vardi. amaa yoooo merlin yakinlasamaz. o ancak mal gibi pabucunun ucuna bakar ve birseyler mirildanir isler ciddiye binince. suya sabuna degmeyecek seylerden bahsede bahsede birbirimize biraz daha isinip o buzlari kirmaya basladik. sahildeki yuruyusumuz bizi denizin hemen kenarindaki koca kayalarin oldugu yere kadar getirdi. kayalarin arasindan bizden yasca buyuk bir kiz cikti ve yanimiza geldi. hic anlamadigim bir nedenden dolayi avrupa yakasindaki sahika ya benzeyen bu kiz geldi ve sunlari soyledi.

"bu kizla ne isin var, daha kanli orkidlerini nereye atmasi gerektigini bilmeyen bir kiz bu. bosver bunu!"

yanimdaki kiz aglamaya basladi ve kosarak yanimdan kacti. ben ortada sik gibi kaldim. nereye bakacagimi ne yapacagimi bilemeden. sahika bir kac sey daha soyledi ama ben ne anladim ne de bir tepki gosterdim. orada kaldim sadece. hoslanabilecegim kisiyi her saniye biraz daha kaybettim. pabuclarimin onune baktim ve geri dondum.

kampin bitisinde kizla vedalasirken kuru bir telefon degis tokusu iki yanaktan muah muah ve eyvallah. oylece kaldi bir yere gitmedi bu hikaye. haneme tepkisizligimden, basiretsizligimden dolayi bir insani incitmek olarak yazildi. hic bir sekilde guc gosteremeyip karsi gelemeyip gitmesini izledim. ve o gitti. her turlu ihtimali ve hayalleri de supurup gitti..

en cok gucume giden de belki de o kizin arkasindan gitmeme nedenim bana daha guzel bir kizi ayarlama ihtimaliydi.

Hiç yorum yok: