16 Haziran, 2009

kendimle diyaloglar



Kendimle basim dertte yine bu aralar. Ama sikayet edecek kimseyi de bulamiyorum. Ayri evlere cikip bir sure iliskimize ara vermek istiyorum. Surekli kacip gitmekten bahsediyor. Yok efendim icinde kalan seyler varmis onlari yapmak istiyormus. Anlatiyor bana. Anlata anlata kafami sikiyor hatta. Gidecekmis ilk is olarak tanriyla barisacakmis. Daha guclu inanmak istiyormus, digerlerini cok fazla dinledigim icin inancim zayifliyormus. Hatta pratige gecirip namaz kilmayi ogrenip sonra da namaz kilmaliymisim. Boylelikle hayatta yasamak icin bir amacim olurmus, olmekten de korkmazmisim. Gitmeliymisim. Uzaklara gidip butun aile baglarindan toplumsal baglardan siyrilmaliymisim. Kendi ozumu oyle bulablirmisim. Hickimseyi aramamali msn listesini tamamen silmeli butun adresleri butun telefonlari yakmaliymisim. Kacip orada tekrardan baslamaliymisim. Aile bozulur, tek basina kalir falan demeyip gitmeli kaybolmaliymisim. Dunyada 5 milyar insan varsa birisi kaybolsa kimse sallamazmis. Hadi bunu da beceremedim cok duzenli olmaliymisim. Isime odaklanmaliymisim. Calisanin elmasi kizarirmis. Yaslaninca iyi bir hayat surmek icten ice benim hayalim degil miymis? Karari verip bir kiza kafayi takmalimisim. Onu elde etmek icin elimden gelen herseyi yapip sonra onu alip dertlerime ortak etmeliymisim. Arkadaslarimi silmeliymisim, bol bol kitap okumali, terli terli su icmemeli, en onemlisi de bugunun isini yarina birakmamaliymisim.




Bana hicbirsey koymuyor da bana su ana kadar ailem arkadaslarim ya da sosyal ortamim tarafindan soylenen ve benim kaale almadigim seyleri simdi cikip bir de merlin bana soyluyor ya... Hic bir zaman kendim tarafimdan aldatilacagimi dusunmezdim.




2 yorum:

efsa dedi ki...

Pek bir çeneli senin ki herhal. Benim bile başım ağrıdı. ilk düşünceleri sevmedim.

merlin dedi ki...

onlara ben de anlam veremiyorum da herhalde anne baba ateist olunca boyle bir etki yapiyor.